York Swirls

Friday 26 July 2013

Cinta monyet (Weyh, monyet ni otak kartun semacam je)

Assalamualaikum...
                Nak tahu tak apa sambungannya? Begini... (ehem2X)
Dia chat ngan saya. Mula2 dia bagi salam panjang gitu (thank U sbb doakan kesejahteraan saya ^-^)Saya jawablah salamnya. Pastu dia tanya khabar saya (Ala... sweetnya dia ni, ambik berat pasal saya)Saya jawablah baik je. Pastu dia tanya gane nop ngapal cepat (wah, bagus! Berubahlah ke arah yang lebih baik)Saya jawablah cara-caranya, setakat yang saya tahu jelah. Pastu dia tanya pasal keluarga saya. Betul ke saya ni anak yatim (heran kejap saya. Ingatkan sume bdop laki dengo lake nape saya citer kat cikgu) Saya jawablah ye, saya tinggal dgn mak saya dan adik-adik comel saya. Pastu, berhenti sampai situ jelah. .... Kenapa? Korang mengeluh ke? Korang ingat dia bagitau pasal kertas tu? Ops, not about that. Sorry, >-<  Apa yang berlaku tidak seperti sangkaan awak... Hehe
Okey, tu citer masa tengah tahun, ni masa akhir tahun lak. Dia bagi hadiah kat saya sempena hari jadi saya. Walaupun hari lahir saya tu dah lepas. -.-“ Dia bagi keychain warna biru yang ada nama saya. Bentuk segi empat dan di belakangnya tertulis maksud nama saya. (Ala... sweetnya dia! Kisah jugak dia kat saya, siap bagi hadiah lagi. Thank you!)
Then, for this year lak...

Alhamdulillah, takde bende2 manis mcm tu. Takde hadiah diberi, takde chatting2 manja (bg saya) Sekurang2nya terjgalah sikit drpd berzina hati. Cuma yg sukar dihlang ialh mata dan kawan2 sayajugak suka menyakat saya dgn dia. Aduh... Terpaksalah tahan telinga sampai ke tahun depan, sbb kelas saya kekal bersama 3 tahun. 

No comments:

Post a Comment