York Swirls

Friday 5 July 2013

famous?

Hmmm...                                                                                                              

saya famous x ye kat sekolah.
Saya bknlah hotstuff sgt.
Tp, sekurang2nya adalah jugak org yg kenal.

Apsal tetiba bukak tajuk pasal bende ni lak?
Ari tu, sdik saya ada dtg kat asrama.
Dia tanya sorang2, kenal x kakak saya.
Sebut je nama saya, diorg kata ya.

Mungkin saya rapat kot dgn sep2 form 1. Yelaaa..., saya kan ade ramai adeq, jd snglah saya nak mesra dgn budop kecik. Saya pun mmg sukakan bdop kecik yg suka senyum2 kat saya. Yela... senyum tu kan sedekah. Selain itu, ia dpt merapatkan lagi hubungan kita dgn kawan2.

Saya mmg suka senyum kat kawan2 saya except for guys. Saya xnak diorg fikir says ni goda mreka lak. Kalu diorg x tahan nafsu kan susah.  kang diorg mintak dating. Isy, xnaklah dating.  saya impikan cinta high class mcm kak fatimah syarha. Dating slps kawin, kan manis tu.                                        

No comments:

Post a Comment