York Swirls

Thursday 11 December 2014

Rindu lagi~

Alhamdulillah, Allah Maha Mendengar!


Malam keesokan selepas saya tulis dalam blog, hehe.. ^^
Adik2 saya duk kat rumah, kakngoh ajak main water ice ngan The Killer,
Haikal lah yang paling happy bila diajak main water ice
Masa saya hok jadi tukang kejo, dia paling susah nak jadi ice..
Bila tengok budak hok beso dah ikut main, termasuk saya
Saya rasa rasa lawak gila! Ketawa sampai terguling-guling. >_<
Pahtu, baru adik saya Aiman pun mari, x jadi orh main computer...


Bila dia mari, baru start main the killer,
Haikal pun mengamuk lah sebab still mahu main water ice,
Huhu~ rindu tengok dia mengamuk, hehe...
Korang faham kan camne main the killer,
Saya malas nak taip panjang nak terang camne nak main the killer,
Tapi, denda orang hok x dpt teka dgn betul, dia akan ditabur bedak! Haha!
Bila main the killer eyh, teringat lop sep2 puang kelas saya,
Diorang suka main the killer... huhu~ rindu diorang!

No comments:

Post a Comment