York Swirls

Tuesday 2 December 2014

Rindu korang~

Assalamualaikum! ^^

Korang sihat tak?
Moga dalam keadaan sejahtera fizikal dan mental... hehe
Saya bosan giler ni duk kat rumah!
Tak sabar tunggu tahun depan, gi asrama! yippee ><
Jadi, saya citer jelah kisah mana pun.

Semalam...
Hehe... Saya main bedak ngan 2 orang adik saya~
Adik saya ada 6 orang... tiga dari mereka tido kat rumah sepupu saya,
rumah sepupu dekat je, jalan kaki satu minit je
Adik saya yang bongsu dah tido ngan umi saya..
2 orang adik saya tu darjah 6 ngan form 2.
Hehe... malam tu kitorang senyap2 makan megi
Pastu, baru start main bedak.
Habis sume warna putih!

Bila main bedak ni, saya teringat lak kawan2 saya
Kitorang main tepung, hehe..
Habis putih jilbab dengan tepung,
Muka takpelah... boleh sapu lagi.
Huhu~ rindu sep2 ni!
KAiSHA DAFHAE!! >_<

No comments:

Post a Comment