York Swirls

Friday 24 October 2014

Boloks?

Hype! Assalamualaikum, guys!

     Huh! Happy giler ni dah abis dah PT3. Melepas sudah tekanan exam (ayat inversi tuh!). Tapi, kalu terbayang tahun depan rasa sedeyh lah pulak. Sedeyh campur risau. Sedih sebab nanti camne sekalipun kitorang(kawan2 saya) tak mungkin sekaligus akan dapat duduk dalam satu kelas. Kalau semuanya masuk sekelas, wow! memang rasa hebat bila ditakdirkan tidak berpisah.^^ Yang risaunya, camne eh kalu kitorang ni tak semuanya akan stay kat sekolah yang sama. Bila ada yang berpindah, saya risau kalu kitorang dah x berhubung... =,= Erk! Guane feeling ngat eh?! Stop! Feeling nanti masa jamuan kelas, okey? Abaikan dulu sume tu. Fikirlah masa depan (masa form 4), mungkin itu lebih baik?

     Saya tulis kat dalam entry kali ni bukannya nak citer sangat pasal tu. Tapi, pasal sorang kawan saya. Saya dah ada tulis pasal dia gak sebelum ni, jadi yang dah baca mesti kenal sikit lah Aina, one of my best friends. The another one is Nurin. Rindu kat dia tak tahu nak kata camne. Tapi, memang rindulah. Hehe... saya nak ltak sikit lukisan yang dia lukis untuk saya. Walaupun jauh di mata tapi dekat di hati. Biarpun sekolah menengah kitorang bukannya jauh mana. Terletak di dalam 1 negeri gak. Kalau nak jalan dari sekolah saya ke sekolah dia boleh je. Tak ada masalah. Tapi, saya tak beranilah... Nak kena lintas jalan... Masuk sekolah orang... Okey, pasal sekolah tu, abaikan. These are her drawings.
Yang ini masa birthday saya ^^

Yang ni masa kitorang tengah chat. Ade lagi, tapi, saya lebih suka lukisan ni.

Yang ni dia tag saya. Ade gak dia tag org lain, bukan saya je. Dia dah ada ramai kawan.
      Nampak tak betapa comelnya drawing dia. Saya suka tengok. Bila tengok, saya asyik terbayang zaman sekolah rendah. Masa tu, memang saya akui walaupun anak ustaz ustazah... saya jahil bab2 agama. Umi dan abah saya pernah terangkan, tapi masa tu zaman budak sekolah rendah... memang saya tak berapa ambik berat sebab tak tahu apa kepentingannya. Jadi, sape yang nak ada anak dah ataupun bakal berkahwin ke, apa-apalah yang berkaitan. Didik anak2 lebih awal. Sekurang-kurang biasakan diri mereka menutup aurat dan solat di awal waktu. Itu yang terbaik. Ibu bapa jugak kena jadi model terbaik. Yelah, tanpa sokongan daripada ibu bapa, anak-anak jadi sukar untuk bertahan dan berubah. Bukan senang nak berubah. ^^ Hehe, start citer pasal sekolah. Tengah2 pasal lukisan Aina. Last2 pasal didikan. Haha! Saya ni memang bolokslah. Takpelah. Korang faham je kan (silalah angguk ye).

No comments:

Post a Comment