York Swirls

Tuesday 12 February 2013

New life, New story

Pd thn baru ni, ada byk bende baru berlaku.
Want to know what? (mmg nak citer pun, kalu x ayat pertama saya x lah ckp pasl benda tu)

Firstly, Blok asrama tingkatan 2 dah bertukar ke blok B. Huhu~ (sedih)
Saya duduk kat bilik 5B. Mujur bukan kat tingkat atas sekali...
kalau x, kurus kering dah saya sebab letih naik tangga.
Dahlah kelas saya tingkat atas sekali.
Nisah dan Nana yang juga rakan sekelas saya turut sebilik dgn saya.
Yea! (melompat kegembiraan- Hahaha)
Ops, itu bkn peribadi muslimah, patut ucap Alhamdulillah byk2.
Alhamdulillah, syukur pd-Mu. ^_^

Secondly, Kedudukan kelas jugak bertukar.
Dari kelas kedua jadi, kelas pertama.
Saya dan tanya kat kawan2 ngan cikgu apa sbbnya?
Adakah disebabkan kelas saya paling top skali dlm periksa baru ni?
Ataupun bende lain?
Tapi, jawapan mereka berlainan.
Saya langsung x faham..
Biarlah, asalkan saya masih sekelas dgn kawan lama.
Hehe... luv u guys!

Thirdly, saya bkn lagi kelab kompang..
Yea! Saya x suka betul jadi ahli kelab tu, langsung x aktif.
Boringlah... Jadi, saya masuk kelab Bahasa Arab.
Kenapa ye? Saya pun x tahu.
Yg terlintas dlm fikiran saya cuma Bahasa Arab.
Nak kata pandai, taklah sgt.
Markah saya atas tong je. 80%

Lastly, saya akan jadi seorang kakak walaupun mmg dah jadi kakak pun.
Tapi, yg tu kat rumah. Kali ni, kat sekolah...
Saya ada adik yg ramai. Mereka semua macam dah mature lake.
Saya jadi malu pulak. Rasa macam kecik je di mata mereka.
Mereka tinggi2 lake. Saya kecik je~
Dalam bilik saya pun ada tingkatan 1.
Seramai lima orang, kesemuanya masuk kelas 1A4.
Apa maksudnya A ye? Ada kak kata maksudnya Arab. Entahlah..
Mereka itu ialah Najihah, Zarifah, Sarah, Kamelia dan ...?....
x ingatlah sape nama sorang lagi.


No comments:

Post a Comment