York Swirls

Thursday 14 February 2013

Miss her drawing

Saya baru lps shopping kat Sabasun...
Keluarga saya tak pilih market yg dekat sbb itu kepunyaan org Cina,
Takut2 ada barang haram kat sana, wallahualam

Kat sana saya teringatkan Aina,
Best friend saya masa saya sekolah rendah dan still...
dia masih kawan baik saya dalam hati saya...
Saya takkan lupa memori kami bersama,

Saya teringat memori  masa dia melukis...
Bila tengok buku sketch,
dia suka sgt kat bende tu, miss her so much,
Baru2 ni, dia ada chat ngan saya dlm fb,
Katanya nak masukkan saya dlm grup yang dia buat,
Semestinya ia berkait dgn apa yg plg dia suka buat...
Dia tunjuk ajar, minta ajar dan kelihatan sgt gembira...
Dia mcm dah jumpa dah kawan baik yg baru,
Dan kebetulan, kwn barunya itu sama sekolah ngan kwn baik saya di sekolah menengah,
Jadi, saya mintak tolong Khadijah suruh kawannya itu kirim salam kat Aina,
Harap dia ingat....

This is her drawing...
lukisan Aina Michi

No comments:

Post a Comment